سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در پرستش بی دانش، و دانش بی اندیشه و (قرآن) خواندن بی تدبّر، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :18
کل بازدید :21178
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/19
3:27 ص

وصیت نامه برادر فضل الله یوسفی

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قاَتِلوُا فیِ سَبیِلِ الَّلهِ الَّذینَ یُقَاتِلوُنَکُمْ وَ لَا تَعْتَدُوا اِنَّ الَّلهَ لَا یُحِّبُ الْمُعْتَدیِنْ وَ اَقْتُلوُهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُم وَ اَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ اَخْرَجُوکُمْ وَالْفِتنَهُ اَشَّدُ مِنَ القَتْلِ.

در راه خدا با آنانکه به جنگو دشمنی با شما برخیزند جهاد کنید . ستمکار نباشید که خدا ستمکاران را دوست ندارد ، هر جا مشرکان را دریافتید به قتل رسانید و از شهر هاشان برانید چنانکه آنان شما را از وطن آواره کردند . و فتنه گری که آنها سخت کنند سخت تر و فسادش بیشتر از جنگ است.

 

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی وبر شهدای صدر اسلام تا شهدای کربلای حسین و همچنین شهداهای کربلای ایران وصیت نامه خود را شروع می کنم. اینجانب برادر حقیری هستم که شهادت می دهم که خدا یکی است و فرستاده ی او محمد (ص) و کتابش قرآن برحق است و 12 امام خلیفه بلافصل پیغمبرند. و باید از این معصومین پیروی کینم . من در برابر این مسئلهمهم اسلامی که خود را مسئول آن میدانم (جهاد) بر آن داشته لاست تا به جبهه های حق علیه باطل رفته و از اسلام و دینم دفاع کنم. امیدوارم بتوانم مسئولیتم را به نحو احسن انجام دهم . برادران به شما می گویم نگذارید خون شهدا پایمال شود و از امام مستضعفین خمینی بت شکن پیروی کرده که ایشان حق بزرگی بر سر ما دارند و باید آن حق بوسیله رفتار کردن دستوراتشان ادا شود . من برای جوانان برومند اسلام درود می فرستم و از آنها خواهانم که راه شهدا را ادامه دهند. و برای امت شهید پرور ایران کوچکتر از آنم که پیامی بدهم اما به عنوان یک برادر کوچک از شما خواهانم اولاً امام را تنها نگذاشته و ثانیا پشت جبهه را همچنانکه تا به حال نگه داشته اید نگه دارید . و از فعالیت های خود دقیقه ای دریغ نفرمایید تا ان شاء الله به خواست خداوند تبارک و تعالی و با دعاهای مادران و پدران شهید پرور همچنین با دعاهای معلولین و مجروحین و پدران رزمندگان پیروزی نهایی نصیبمان شود . مجدداً وصیت من به برادران خودم و آشنایانم این است که تقوای الهی را پیشه کنید و با درک موقعیت کنونی انقلاب خونبارمان در جهان و در مقابل ابر جنایتکاران تمام سعی خویش را در جهت تسریع در حرکت نجاتبخش انقلاب اسلامی بر جهان بکار برید . و بعد از من برادران من موظفند که اسلحه خونین مرا برداشته و راه انقلاب خونین حسین (ع) را ادامه دهند . پدر و مادر بزرگوارم از شما خواهانم که در شهادت بنده صبور باشید و امیدوارم که خداوند شما را از صابران قرار دهد . اگر خواستید عقده قلبی خود را به وسیله مهری که بر فرزند خود دارید بشکنید بر علی اکبر حسین (ع) گریه کنید و اما به خواهران غم پرورم می گویم که طاقت زینب (س) را در خود داشته باشند . و بر حسین مظلوم گریه نمایند و درباره بنده نگران نباشید . خواهرم وصیتم به شما این است که بیایید با هم راهی را برویم که معصومین ما رفتند ( من دنبال خاک پاک حسین روم و شما دنبال خاک پاک زینب روید . تو زینب گونه و من حسین وار ان شاء الله راه حسین را ادامه دهیم )و در پایان هم به ولی عصر (صاحب الزمان «عج» ) و نایب برحقش روح الله سلام و درود می فرستم .

آدرس:

اصفهان پل بزرگمهر خیابان سلمان فارسی بیمارستان چمران روشن دشت انرژی اتمی سروش بادران کراج منزل حاج اسماعیل یوسفی

 

 

 

 

 


90/3/27::: 1:17 ص
نظر()